Zadania:
- Realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
- Monitorowanie skuteczności działań sprzedażowych - analiza wyników i raportów handlowych
- Badanie potrzeb potencjalnych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych
- Monitoring, oraz analiza rynku
- Przygotowywanie ofert handlowych i umów handlowych
- Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi
- Bieżąca współpraca z pozostałymi działami spółki
Wymagania:
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- Doświadczenie trzy lata w obsługa klienta lub sprzedaż bezpośrednia lub dział handlu
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Systematyczność, terminowość, dokładność, samodzielność
- Prawo jazdy kat. B
Zobacz, co zyskujesz pracując w SEKO:
- Samodzielne stanowisko w znanej firmie FMCG
- Kartę zniżkową do sklepu firmowego
- Opłacany przez pracodawcę nr telefonu z 5 GB Internetu do użytku prywatnego
- Możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"
CV należy złożyć w siedzibie firmy lub wysłać drogą eletroniczną pjakubowski@sekosa.pl