Logo Seko

Opiekun klienta

Opiekun klienta

Zobacz, co zyskujesz pracując w SEKO:

 

  • Samodzielne stanowisko w znanej firmie FMCG
  • Kartę zniżkową do sklepu firmowego
  • Opłacany przez pracodawcę nr telefonu z 5 GB Internetu do użytku prywatnego
  • Możliwość rozwoju zawodowego

 

Obowiązki:

 

  • Realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
  • Monitorowanie skuteczności działań sprzedażowych - analiza wyników i raportów handlowych
  • Badanie potrzeb potencjalnych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych
  • Monitoring, oraz analiza rynku
  • Przygotowywanie ofert handlowych i umów handlowych
  • Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi działami spółki

 

Wymagania:

 

  •  Rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
  • Doświadczenie trzy lata w obsługa klienta lub sprzedaż bezpośrednia lub dział handlu
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Systematyczność, terminowość, dokładność, samodzielność
  • Prawo jazdy kat. B

 


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

 

CV należy złożyć w siedzibie firmy lub wysłać drogą eletroniczną pjakubowski@sekosa.pl

wstecz